Veel gestelde vragen
Heeft u vragen over Goedlinnen, verzending en bezorging, of nog andere zaken? Raadpleeg dan deze sectie met de meestgestelde
vragen.
Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met Goedlinnen via klantenservice@goedlinnen.nl.
Bestellen
Betalen
Verpakken/Verzenden
Retourneren
Annuleren
Klachten
Leveringsvoorwaarden
Garantie
Privacy
Algemeen
Bestellen
Zolang uw order nog niet ter verzending is aangeboden aan ons magazijn kunt u deze nog uitbreiden of wijzigen. Wij verzoeken
u om contact op te nemen met onze klantenservice, die dergelijke wijzigingen door kan voeren in onze systemen. Terug
Om de verzendkosten (en onze prijzen) laag te houden wachten wij in principe met verzenden totdat een order compleet kan
worden uitgeleverd. Indien dit een vertraging met zich meebrengt informeren wij u daarover. Terug
Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@Goedlinnen.nl.
Zij helpen u verder. Terug
Betalen
Als uw betaling met iDEAL of PayPal niet direct lukt (bijvoorbeeld omdat u uw pasje niet kunt vinden of iets dergelijks)
is dat geen enkele probleem. U kunt alsnog betalen via de link die u vindt in de email die u direct na uw bestelling
ontvangt.
Wanneer u niet heeft gekozen voor iDEAL of PayPal als betaalwijze ontbreekt deze link, en kunt u alleen betalen op de door
u gekozen wijze overboeking . Terug
Wanneer wij geen betaling hebben ontvangen op een bestelling sturen wij u enkele malen een herinnering. Gedurende die tijd
blijven de goederen voor u gereserveerd staan. Als wij na 2 herinneringen niets van u hebben vernomen en nog geen betaling
hebben ontvangen annuleren wij uw bestelling en sturen we u een creditfactuur. Na ontvangst van deze creditfactuur kunt
u niet meer betalen. U kunt natuurlijk altijd opnieuw bestellen.Terug
Voor een bestelling onder rembours zijn wij genoodzaakt om € 18,50 aan betaalkosten aan u in rekening te brengen. Rembourszendingen worden verzorgd door Post
NL. Post NL rekent ons voor deze wijze van verzenden en betalen meer dan wat wij aan u factureren. Terug
Verpakken/Verzenden
Wij verzenden de factuur via email naar het factuuradres. In het pakje dat we versturen zit alleen het bestelde product en
de pakbon.
Als u iemand een cadeau wil sturen hoeft u dus alleen het adres van degene die u wilt verrassen op te geven bij "afwijkend
afleveradres". U ontvangt zelf de factuur, en het pakje gaat zonder factuur naar het afwijkende afleveradres.Terug
Retourneren
U kunt producten zonder opgave van redenen retourneren. Uw retourmelding dient door ons te zijn ontvangen binnen 14 dagen na
ontvangst van het artikel door u, en u dient het artikel binnen 14 dagen na uw melding daadwerkelijk te retourneren. U
ontvangt dan het volledige aankoopbedrag retour. De kosten van terugzending komen voor uw eigen rekening.
Producten dienen te worden teruggezonden in de staat zoals u deze heeft ontvangen en in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. U mag de producten op dezelfde wijze inspecteren en hanteren als dat u in een winkel zou doen. Wanneer u de producten uitgebreider heeft gebruikt dan noodzakelijk is om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen bent u verantwoordelijk voor een eventuele waardevermindering. U mag de producten dan nog steeds terugzenden, maar u ontvangt een vergoeding voor de restwaarde. Het is in een dergelijk geval verstandig om vóór terugzending even te overleggen met onze klantenservice.
Wanneer u een product wilt terugzenden verzoeken wij u om dat vooraf onder vermelding van uw naam en ordernummer te melden
aan onze klantenservice, zodat we kunnen zorgdragen voor een snelle en zorgvuldige afhandeling.
Wij storten het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, vervolgens zo snel mogelijk en
uiterlijk binnen 14 dagen terug op uw rekening. Deze termijn start op het moment dat u het artikel terugstuurt,
of aangeeft terug te willen sturen.
Voor meer informatie over retourneren en voor de voorwaarden, kijk op https://walra.goedlinnen.nl/?page/68222/Retouren.aspx.
Terug
De Europese wetgeving verplicht webwinkels om een Europees Modelformulier voor Herroeping aan te bieden. U kunt dit formulier
voor Walra Store Goedlinnen hier downloaden.
U bent niet verplicht om dit formulier te gebruiken bij uw terugzending: u mag ook op een andere ondubbelzinnige wijze
aan ons meedelen dat u de overeenkomst herroept en de goederen zal retourneren.Terug
Annuleren
Als u heeft besloten om uw order te annuleren verzoeken wij u om dat te laten weten aan onze klantenservice.
Wanneer de artikelen nog niet zijn verzonden naar u sturen wij u een creditnota zodat alles administratief ook weer klopt.
Als de artikelen wel zijn verzonden kunt u deze terugsturen. De verzendkosten komen dan voor uw eigen rekening. Na ontvangst
en controle ontvangt u een creditfactuur en storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening. Terug
Klachten
Als een product niet voldoet aan de normale kwaliteitseisen verzoeken wij u om dit te melden bij onze klantenservice, die
dan samen met u zal afspreken hoe het probleem wordt opgelost. Stuur een email met uw klacht naar klantenservice@goedlinnen.nl, en u ontvangt uiterlijk de eerstvolgende werkdag van ons een
inhoudelijke reactie.
Wanneer u een artikel met productiefouten retourneert en wij de klacht accepteren neemt Goedlinnen de kosten van terugzending
voor eigen rekening. Zodra het product is ontvangen en is gecontroleerd storten wij de retourkosten terug. Terug
Wanneer u om wat voor reden dan ook ontevreden bent over onze producten of onze service verzoeken wij u om dat zo snel mogelijk
te melden bij onze klantenservice. Wij reageren op werkdagen altijd inhoudelijk binnen 24 uur. De tevredenheid van onze
klanten staat voorop in onze bedrijfsvoering. Als u niet tevreden bent, dan zorgen wij altijd dat u
dat alsnog wordt.
Bent u toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel,
Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het
Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).Terug
Leveringsvoorwaarden
U vindt de Algemene Leveringsvooraarden op onze pagina Algemene Leveringsvoorwaarden. Terug.
Garantie
Goedlinnen geeft u de wettelijke garantie. Wij staan er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst,
de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum
van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. . Terug.
Privacy
U vindt alle informatie over privacy en beveiliging op onze pagina's over Privacy en cookies. Terug
Algemeen
Alle prijzen die u aantreft op deze website zijn inderdaad inclusief BTW. Terug
Terug