ThuisWinkel Certificaat
Winkelwagen
Uw mandje is leeg

Kies uw product
Type
Categorie
Collectie
Kleur
Maat
Version 2.9.2 - Powered by Integrace CMS

Veel gestelde vragen

Heeft u vragen over Goedlinnen, verzending en bezorging, of nog andere zaken? Raadpleeg dan deze sectie met de meestgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met Goedlinnen via klantenservice@goedlinnen.nl.


Bestellen

Betalen

Verpakken/Verzenden

Retourneren

Annuleren

Klachten

Leveringsvoorwaarden

Garantie

Privacy

Algemeen


Bestellen

Kan ik orders combineren?

Zolang uw order nog niet ter verzending is aangeboden aan ons magazijn kunt u deze nog uitbreiden of wijzigen. Wij verzoeken u om contact op te nemen met onze klantenservice, die dergelijke wijzigingen door kan voeren in onze systemen. Terug

Verstuurt u ook deelorders, als niet alle artikelen voorradig zijn?

Om de verzendkosten (en onze prijzen) laag te houden wachten wij in principe met verzenden totdat een order compleet kan worden uitgeleverd. Indien dit een vertraging met zich meebrengt informeren wij u daarover.  Terug

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling: wat moet ik doen?

Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@Goedlinnen.nl. Zij helpen u verder. Terug


Betalen

Mijn betaling met iDEAL / PayPal is mislukt: wat nu?

Als uw betaling met iDEAL of PayPal niet direct lukt (bijvoorbeeld omdat u uw pasje niet kunt vinden of iets dergelijks) is dat geen enkele probleem. U kunt alsnog betalen via de link die u vindt in de email die u direct na uw bestelling ontvangt.

Wanneer u niet heeft gekozen voor iDEAL of PayPal als betaalwijze ontbreekt deze link, en kunt u alleen betalen op de door u gekozen wijze overboeking . Terug

Tot wanneer kan ik betalen?

Wanneer wij geen betaling hebben ontvangen op een bestelling sturen wij u enkele malen een herinnering. Gedurende die tijd blijven de goederen voor u gereserveerd staan. Als wij na 2 herinneringen niets van u hebben vernomen en nog geen betaling hebben ontvangen annuleren wij uw bestelling en sturen we u een creditfactuur. Na ontvangst van deze creditfactuur kunt u niet meer betalen. U kunt natuurlijk altijd opnieuw bestellen.Terug


Verpakken/Verzenden

Kan de factuur naar een ander adres dan het afleveradres?

Wij verzenden de factuur via email naar het factuuradres. In het pakje dat we versturen zit alleen het bestelde product en de pakbon.

Als u iemand een cadeau wil sturen hoeft u dus alleen het adres van degene die u wilt verrassen op te geven bij "afwijkend afleveradres". U ontvangt zelf de factuur, en het pakje gaat zonder factuur naar het afwijkende afleveradres.Terug


Retourneren

Kan ik artikelen retourneren als ze me toch niet bevallen?

U kunt producten zonder opgave van redenen retourneren. Uw retourmelding dient door ons te zijn ontvangen binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel door u, en u dient het artikel binnen 14 dagen na uw melding daadwerkelijk te retourneren. U ontvangt dan het volledige aankoopbedrag retour. De kosten van terugzending komen voor uw eigen rekening.

Producten dienen te worden teruggezonden in de staat zoals u deze heeft ontvangen en in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. Producten die zijn gewassen kunnen niet worden geretourneerd.

Wanneer u een product wilt terugzenden verzoeken wij u om dat vooraf onder vermelding van uw naam en ordernummer te melden aan onze klantenservice, zodat we kunnen zorgdragen voor een snelle en zorgvuldige afhandeling.

Wij storten het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, vervolgens zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug op uw rekening. Deze termijn start op het moment dat u het artikel terugstuurt, of aangeeft terug te willen sturen. Terug

Waar vind ik het Europees Modelformulier voor Herroeping?

De Europese wetgeving verplicht webwinkels om een Europees Modelformulier voor Herroeping aan te bieden. U kunt dit formulier voor Walra Store Goedlinnen hier downloaden. U bent niet verplicht om dit formulier te gebruiken bij uw terugzending: u mag ook op een andere ondubbelzinnige wijze aan ons meedelen dat u de overeenkomst herroept en de goederen zal retourneren.Terug


Annuleren

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Als u heeft besloten om uw order te annuleren verzoeken wij u om dat te laten weten aan onze klantenservice.

Wanneer de artikelen nog niet zijn verzonden naar u sturen wij u een creditnota zodat alles administratief ook weer klopt. Als de artikelen wel zijn verzonden kunt u deze terugsturen. De verzendkosten komen dan voor uw eigen rekening. Na ontvangst en controle ontvangt u een creditfactuur en storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening. Terug


Klachten

Wat moet ik doen als ik een productiefout constateer?

Als een product niet voldoet aan de normale kwaliteitseisen verzoeken wij u om dit te melden bij onze klantenservice, die dan samen met u zal afspreken hoe het probleem wordt opgelost. Stuur een email met uw klacht naar klantenservice@goedlinnen.nl, en u ontvangt uiterlijk de eerstvolgende werkdag van ons een inhoudelijke reactie.

Wanneer u een artikel met productiefouten retourneert en wij de klacht accepteren neemt Goedlinnen de kosten van terugzending voor eigen rekening. Zodra het product is ontvangen en is gecontroleerd storten wij de retourkosten terug. Terug

Wat moet ik doen als ik een andere klacht heb?

Wanneer u om wat voor reden dan ook ontevreden bent over onze producten of onze service verzoeken wij u om dat zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice. Wij reageren op werkdagen altijd binnen 24 uur. De tevredenheid van onze klanten staat voorop in onze bedrijfsvoering. Als u niet tevreden bent, dan zorgen wij altijd dat u dat alsnog wordt.

Bent u toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).Terug

 

Leveringsvoorwaarden

Waar vind ik de algemene leveringsvoorwaarden?

U vindt de Algemene Leveringsvooraarden op onze pagina Algemene LeveringsvoorwaardenTerug.


Garantie

Welke garanties geeft Goedlinnen?

Goedlinnen geeft u de wettelijke garantie. Wij staan er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. .  Terug.


Privacy

Worden er gegevens vastgelegd bij mijn bezoek en bestelling?

U vindt alle informatie over privacy en beveiliging op onze pagina's over Privacy en cookiesTerug


Algemeen

Zijn alle op de website vermelde prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen die u aantreft op deze website zijn inderdaad inclusief BTW. Terug

Terug