ThuisWinkel Certificaat
Winkelwagen
Uw mandje is leeg

Kies uw product
Type
Categorie
Collectie
Kleur
Maat
Version 2.9.2 - Powered by Integrace CMS

Bestelstatus

Zodra uw bestelling is geaccordeerd en wij ons magazijn opdracht geven tot uitlevering ontvangt u daarvan automatisch bericht.

De email die u krijgt bevat een link naar een pagina van DPD Delistrack. Op die pagina ziet u de exacte status van uw pakket.

Deze informatie is beschikbaar vanaf maximaal 24 uur na ontvangst van ons bericht. Als u eerder klikt ziet u een foutboodschap.

Op uw persoonlijke pagina kunt u exact volgen waar uw pakket zich bevindt. De pagina ziet er als volgt uit:

 

In de derde kolom ziet u de status van uw pakket, en in de eerste kolom het moment waarop het pakket die status kreeg.

DPD Statuscodes

DPD kent de volgende (belangrijkste) statuscodes:

Afhaling / Pick-up het pakket is voor de eerste keer gescand in het DPD depot
Hub scan het pakket bevindt zich in een tussenliggend DPD depot
Ingangscan / Inbound het pakket is gearriveerd in het DPD depot waarvandaan uitlevering naar u zal plaatsvinden
Uitlevering / Out for delivery het pakket bevindt zich in de vrachtwagen en zal spoedig bij u arriveren
Geleverd / Delivered to het pakket is afgeleverd

Indien er zich bij de aflevering problemen voordoen kunt u afwijkende statussen zien. Zo is het mogelijk dat u niet thuis was toen DPD het pakket bij u probeerde af te leveren.

DPD probeert maximaal 3 keer om het pakket te bezorgen. Wanneer dat na 3 keer niet is gelukt wordt het pakket teruggezonden naar Goedlinnen.

Wanneer u vragen heeft over de status van uw pakket kunt u altijd gerust contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@goedlinnen.nl). In verreweg het merendeel van de gevallen zal de DPD "tracking en tracing" pagina u echter exact kunnen vertellen waar uw pakket is.