ThuisWinkel Certificaat
Winkelwagen
Uw mandje is leeg



Kies uw product
Type
Categorie
Collectie
Kleur
Maat
Version 2.9.2 - Powered by Integrace CMS

Bestelproces Walra Store Goedlinnen

Het bestelproces bij Walra Store Goedlinnen bestaat uit een viertal stappen. In elke stap is er de mogelijkheid om terug te gaan naar een vorige stap. In de laatste stap, vóórdat u definitief bestelt, ziet u een overzicht van alle ingevoerde gegevens. Uw bestelling is pas definitief nadat u deze laatste stap heeft afgesloten.

Het bestelproces verloopt als volgt. 

Stap 1: Winkelmand

U drukt op "direct bestellen" bij een artikel en het artikel wordt toegevoegd aan uw winkelmand. U gaat op dat moment automatisch naar de winkelmand, en kunt er dan op kiezen om door te winkelen (knop "winkel door" of om de artikelen in de winkelmand te gaan bestellen (knop "bestellen").

Stap 2: (Adres)gegevens invoeren

Wanneer u in stap 1 heeft gekozen voor "bestellen" verschijnt het scherm "gegevens". Op dit scherm vult u uw adresgegevens in.
  • Wanneer het adres waarnaar de goederen moeten worden verzonden afwijkt van het adres waarop de factuur moet worden gesteld kunt u dat afwijkende verzendadres invoeren door "ik wil een ander verzendadres opgeven" aan te vinken. Dit afwijkende verzendadres geeft u dan op in de volgende stap van het bestelproces.
  • Het emailadres dat u invoert in deze stap is erg belangrijk, aangezien wij alle communicatie richten aan dat adres. Controleert u dus svp zorgvuldig of u geen typefouten maakt.
  • In deze stap kunt u aangeven of u op het opgegeven emailadres ook onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Standaard staat deze optie aangevinkt. U kunt onze nieuwsbrief altijd later nog opzeggen middels de opzeglink die u aantreft in de laatste sectie van elke nieuwsbrief. 
  • Wanneer u besluit om het bestelproces af te breken en eerst nog verder door te winkelen kunt u stap 2 verlaten door te klikken op "verder winkelen".  Indien u reeds adresgegevens heeft ingevoerd in dit scherm gaan deze verloren. Zodra u besluit om door te gaan naar stap 3 worden ingevoerde gegevens opgeslagen op uw computer, zodat u ze niet opnieuw hoeft in te voeren als u het bestelproces later nog eens wilt doorlopen.

Velden die zijn aangemerkt met een "*" zijn verplicht. Andere velden zijn optioneel.

Wanneer u klikt op "naar verzend en betaalwijze" gaat u naar de volgende stap van het bestelproces.

Stap 3: Verzend- en betaalwijze kiezen

Wanneer u in stap 2 heeft aangegeven dat de bestelling moet worden verzonden naar een afwijkend verzendadres, kunt u dat verzendadres opgeven in deze stap.

Vervolgens geeft u aan op welke wijze u wilt betalen. De beschikbare betaalwijzen worden toegelicht op de pagina "Betalen". 

Wanneer u beschikt over een couponcode kunt u deze invoeren in deze stap. 

Wanneer u klikt op "Naar besteloverzicht" gaat u naar het laatste scherm. Uw bestelling is nog steeds niet definitief. U kunt ook nog steeds terug naar een vorige stap door te kiezen voor "wijzig gegevens"

Stap 4: Besteloverzicht en Kopen

Het besteloverzicht bevat een overzicht van uw bestelling (winkelmand) en van alle gegevens die u heeft ingevoerd in het bestelproces. U dient deze gegevens zorgvuldig te controleren, aangezien zij niet meer eenvoudig kunnen worden gewijzigd wanneer u op "kopen" heeft gedrukt. Door te klikken op "kopen" komt de koopovereenkomst tot stand.

Als u later toch constateert dat u een fout heeft gemaakt, verzoeken wij u om direct contact op te nemen met onze klantenservice door een mail te zenden naar klantenservice@goedlinnen.nl.

In deze laatste stap van het bestelproces kunt u aangeven dat u akkoord gaat met onze Algemene Leveringsvoorwaarden door een vinkje te zetten bij "Ik ga akkoord met de Algemene Verkoopvoorwaarden". U kunt uitsluitend een bestelling plaatsen als u akkoord gaat met onze leveringsvoorwaarden. U vindt onze leveringsvoorwaarden op de pagina "Algemene Leveringsvoorwaarden".

Betalen

Na het plaatsen van een bestelling kunt u direct overgaan tot het betalen van uw bestelling via iDeal of PayPal door op de knop  "Betalen" te drukken. U verlaat dan onze site en springt naar de site van de bank of van PayPal. De communicatie tussen u en uw bank of PayPal verloopt versleuteld, zodat er geen risico is dat derden deze informatie onbevoegd kunnen inzien of gebruiken.

Als u er voor heeft gekozen om het bedrag over te boeken kunt u dat doen op een tijdstip dat dit u uitkomt. Wanneer u heeft gekozen voor een bestelling onder rembours betaalt u aan de deur.

Na uw bestelling

Bevestiging bestelling

Nadat u uw bestelling heeft verzonden ontvangt u een bevestiging met alle ingevoerde informatie. Wij verzenden deze naar het emailadres dat u heeft ingevoerd.

Deze bevestiging bevat ook een link om alsnog te betalen via iDEAL of Paypal. Als dit om één of andere reden niet is gelukt direct na afronding van het bestelproces kunt u dus alsnog op deze wijze betalen.

Volgen van uw bestelling

Wanneer u op een werkdag voor 16.00 uur bestelt, verzenden wij uw bestelling dezelfde dag. U heeft de artikelen de volgende werkdag in huis.

 U vindt meer informatie hierover op de pagina "Bezorging".

Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u daarvan bericht. In de mail vindt u een link waarmee u uw bestelling kunt volgen. U vindt hier meer informatie over op de pagina "Bestelstatus". 

Zichttermijn 14 dagen

Na uw bestelling heeft u nog een (wettelijke) zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kunt u alsnog afzien van uw bestelling en de goederen retourneren. De voorwaarden die gelden bij retouren vindt u in onze Algemene Leveringsvoorwaarden. Wij verzoeken u om bij een retour altijd vooraf contact op te nemen met onze klantenservice via emailadres klantenservice@goedlinnen.nl voor retourinstructies. Voor meer informatie over retourneren en voor de voorwaarden, kijk op de pagina "Retouren".  

Garantie en klachten

Voor al uw bestellingen geldt de wettelijke garantie. Indien u klachten heeft verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via het emailadres klantenservice@goedlinnen.nl. U ontvangt op werkdagen nog dezelfde dag, of in uitzonderingsgevallen een dag later, van ons een inhoudelijke reactie. 

Bij een gegronde klacht ruilen we, indien dit mogelijk is, het artikel direct om. Ook de retourverzendkosten nemen we in een dergelijk geval voor onze eigen rekening. 

Wanneer een ingediende klacht niet door ons kan worden opgelost, kunt u uw klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

Beveiliging

Alle informatie die u invoert op onze shop wordt technisch versleuteld, zodat er geen risico is dat derden deze informatie onbevoegd kunnen inzien of gebruiken. Dat de informatie wordt versleuteld kunt u zien in de adresbalk van uw browser, waarin u een slotje ziet, en waarin tevens vóór walra.goedlinnen.nl ipv "http://" nu "https://" staat.